اخبار ورزشی

فرهاد قائمی در آکادمی والیبال بامپوش

فرهاد قائمی در آکادمی والیبال بامپوش

مارقوش به خبرگزاری ورزش والیبال : عصرروز شنبه فرهاد قائمی سوپر استار والیبال ترکمن صحرا به دعوت آقای حامد پورمند مدیر کانون والیبال بامپوش گنبد در سالن شهید اترک طیار پذیرای آینده داران والیبالیست گنبدی بود.

img52e4040082afc - فرهاد قائمی در آکادمی والیبال بامپوش

به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال به نقل از سایت بامپوش ،روزشنبه 5 مردادماه ساعت 5:30 بعدازظهر فرهاد قائمی افتخار والیبال ترکمن صحرا، در سالن شهید اترک طیار پذیرای کانون والیبال بامپوش گنبد بود. پسری محجوب، بی ادعا و دوست داشتنی که طرفداران زیادی نه فقط از گنبد بلکه از گوشه گوشه میهن پهناورمان دارد. روزچهارشنبه گذشته در تماسی که با ایشان داشتم و برای روز شنبه دعوتشان کردم،به این دعوت با کمال میل پاسخ مثبت دادند علیرغم اینکه در تمرینات فیزیوترابی شرکت میکنند بازهم قبول کردند برای این بچه های نوپای ترکمن صحرا به سالن بیایند و قرار شد روز شنبه 5:30 عصر در سالن شهید اترک طیار در جمع نونهالان این کانون حضور پیدا کنند و انصافا بدون یک دقیقه تاخیر به سالن آمدند و با حضور ایشان یکباره سالن با فریاد فرهادجان آمد منفجرشد.

بامپوشیهاکه حدود 70 نفر میشدند به خط شدند و فرهادخان با یکی یکی این بچه ها دست داد، صحبت کرد و به خاطر این بچه ها بیشتر وقت گذاشت و تمرین فیزیوترابی خود را به تاخیر انداخت تا با آنها عکس یادگاری هم بگیرد.
این تواضع و فروتنی را کمتر میشود در بین ورزشکاران کشورمان مشاهده کنیم ولی این بازیکن با حدود 24 سال سن و افتخارات فراوانی که برای ایران عزیزمان و شهرستان گنبدکاووس به دست آورده با فروتنی فراوان در جمع همشهریانش حاضر میشود و با حضور در بین والیبالیستهای گنبدکاووس مخصوصا نونهالان و نوجوانان به این بچه ها یاد میدهد تا بیشتر از قبل و با انگیزه بیشتری به تمریناتشون ادامه دهند تا همچنان گنبد کاووس به عنوان قطب اول والیبال ایران محسوب شود.

در صحبتهای کوتاهی که فرهاد قائمی با نونهالان بامپوشی داشت، ابتدا سن چند نفر از آنها را پرسید که تقریبا 9-10 ساله بودند و ایشان یاداور شدند که وقتی همسن اونها بوده کانون والیبالی نمیرفتند و مثل الان کانون والیبال فعالی نبوده و قدر کانون والیبال بامپوش و مربیان خوب خود آقایان حمید دلاور و حمید آغشته را بدانند.
در کنار درس خواندن مرتب تمرین کنند تا بیشتر پیشرفت کنند.
به هیچ عنوان مغرور نشوند و تلاش کنند تا همیشه از بهترینها باشند.
لازم به یاداوریست که تمرینات نونهالان، نوجوانان و جوانان بامپوش گنبد در سالن شهید اترک طیار برگزار میشود.

به زودی عکسهای حضور او با بچه های کانون والیبال بامپوش گنبد و گفتگوی ویژه ای که با فرهاد قائمی داشتیم را در سایت بامپوش و سایت خبرگزاری ورزش والیبال به اطلاع شما عزیزان خواهیم گذاشت.
ضمنا سوالهای فراوان بچه های انجمن خبرگزاری ورزش والیبال با فرهاد قائمی را نیز هم در این سایت و هم در سایت خبرگزاری ورزش والیبال به اطلاع شما خوانندگان گرامی خواهیم گذاشت.

منبع:
سایت اکادمی والیبال بامپوش گنبد کاووس : www.BamPoosh.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا