اینچه‌برونگنبد کاووس

نخستین یادواره مرزبانان و مرزنشینان استان گلستان برگزار شد

b 800 600 0 00 images Akhbar Tasviri Tasviri 1395 Mehr Mah 95 Yadvareh marzbanan 18Mehr TurkmensNews Yadvareh Marzban 2 - نخستین یادواره مرزبانان و مرزنشینان استان گلستان برگزار شداخبار گنبد- مارقوش: نخستین یادواره مرزبانان و مرزنشینان استان گلستان با حضور فرمانده مرزبانی ناجا در شهر مرزی اینچه‌برون شهرستان گنبد کاووس برگزار شد.نخستین یادواره مرزبانان و مرزنشینان استان گلستان با عنوان “یادواره شهدای مرزنشین” صبح دیروز با حضور فرمانده مرزبانی ناجا، خانواده‌های شهدا و مردم شیعه و سنی منطقه و فرماندهان نظامی و انتظامی استان گلستان در مصلی شهر اینچه‌برون برگزار شد.
استان گلستان 134 شهید مرزبان و مرزنشین دارد و در این مراسم به‌صورت نمادین از تعدادی از خانواده‌های شهدا قدردانی شد.
در این مراسم اکثر مسئولین استانی و شهرستانی و جمع‌ کثیری از مردم شریف منطقه حضور داشتند و نخستین مراسم یادواره شهدای مرزبان با شکوه خاصی برگزار شد.
در این مراسم، طهماسبی معاون سیاسی استانداری گلستان، آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و فرمانداران شهرستان‌های گمیشان، بندرترکمن و گنبد کاووس در کنار دیگر مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.
اولین مراسم یادواره شهدای مرزبان مرزنشین با همت فرماندهی هنگ مرزی ناجا و به میزبانی شهر مرزی اینچه‌برون برگزار شد.
حمید سالمی بخشدار اینچه‌برون و بهمن مهرورز شهردار این شهر به عنوان میزبانان مراسم با همت سلیمان هیوه‌چی و سیروس کمی فعالین فرهنگی و اجتماعی گلستان زحمات زیادی در برنامه‌ریزی و اجرای این مراسم متقبل شدند.
همچنین در این مراسم با شکوه شهرام غراوی نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه، در مجلس شورای اسلامی، چهار شهرستان غرب استان گلستان حضور داشت.

برای دیدن تصاویر بیشتر کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا