کشتـی آلیـــش گنبـد

برای حضور در مسابقات آسیایی کشتی آلیش 4 گلستانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

IMG09291156 - برای حضور در مسابقات آسیایی کشتی آلیش 4 گلستانی به اردوی تیم ملی دعوت شدندآلیش گنبد به نقل از خبرگزاری مهر: برای حضور در مسابقات قهرمانی کشتی آلیش آسیا چهار گلستانی به اردوی آمادگی آلیش کشور دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان مسابقات قهرمانی کشتی آلیش بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی که دوشنبه در سالن ورزشی وحدت شهرستان تربت جام استان خراسان رضوی برگزار شد، گلستانی ها با کسب یک عنوان قهرمانی، سه نایب قهرمانی و یک سومی به کار خود پایان دادند.

مسابقات قهرمانی کشتی آلیش بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی با شرکت 39 کشتی گیر که  منتخبینی از رقابت های لیگ برتر کشور، مسابقات قهرمانی کشور و پیکارهای قهرمانی دانشجویان بودند، در شش گروه وزنی و به صورت دوحذفی برگزار شد و با انجام 72 مسابقه به پایان رسید.

در این مسابقات تیم کشتی با کمربند آلیش استان گلستان در وزن 70 کیلوگرم توسط سعید خلیلی به تک مدال طلا دست یافت.

برای تیم گلستان داود عوض زاده در 90 کیلوگرم، عبداله ایری در 100 کیلوگرم و عظیم خواجه زاده تراج در به اضافه 100 کیلوگرم عناوین دومی  را زا آن خود کردند. سجاد شریفی نیز در وزن 60 کیلوگرم به عنوان سومی قناعت کرد.

به گفته رییس انجمن کشتی با کمربند آلیش ایران، نفرات اول و دوم این مسابقات برای رقابت های آسیایی که 5 تا 8 خردادماه در شهرستان گنبد برگزار می شود، انتخاب و به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

عبدالکریم سودی افزود: رقابت های آسیایی در دو بخش مردان و زنان به ترتیب در  سالن های المپیک و دانشگاه آزاد گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

او در خصوص اوزان مسابقات آسیایی یادآور شد: مسابقات مردان در اوزان 60، 70، 80، 90 ، 100 و به اضافه 100 کیلوگرم و رقابت های زنان نیز در وزن های 52، 58 ، 66 ، 76 و به اضافه 76 کیلوگرم برگزار خواهد شد.

سودی اعلام کرد: برای این رقابت ها از 35 کشور آسیایی دعوت شده است.

به گفته او، مجمع کنفدراسیون کشتی آلیش آسیا نیز همزمان با این رقابت ها برای تعیین رییس جدید برگزارخواهد شد و روسای فدراسیون های کشورهای عضو و رییس کمیته کشتی های سنتی فدراسیون بین المللی کشتی(فیلا)به ایران سفر خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا