اخبار اجتماعی

آنامحمد بیات : حمایت از استاندار ، حمایت از دولت تدبیر و امید است

مارقوش به نقل از اولکامیز: چند روزی است که بحث چالش نمایندگان استان یا استاندار گلستان در محافل و رسانه ها بالا گرفته است در این باره با آنامحمد بیات روزنامه نگار و عضو مجمع حامیان روحانی در ترکمن صحرا گفتگو کرده ایم. با ما همراه باشید:


بیات گفت از نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان گلستان حمایت می‌کنیم. درست است که شاید انتقادهایی هم داشته باشیم ولی با دخالت نمایندگان استان در کار استاندار و یا جابجایی وی مخالفیم. این کار از نظر عرف و قانون هم درست نیست. ما اگر حمایت نمی‌کنیم لااقل جلویش نایستیم. بگذاریم استاندار وظایف قانونی‌اش را انجام دهد .

محمد بیات - آنامحمد بیات : حمایت از استاندار ، حمایت از دولت تدبیر و امید است
آنه‌محمد بیات

آنامحمد بیات افزود: نمایندگان استان متاسفانه اکثرا در باره این مسئله، جناحی برخورد می‌کنند و عملکرد آنها قابل دفاع نبوده و از منطق به دور است.

وی افزود: هر چند به عنوان یک خبرنگار ممکن است نفدهایی هم به استاندار داشته باشم که طبیعی است ولی در کلیت امر عملکرد او را تا این مدت قابل دفاع می دانم و با جابجایی استاندار مخالفم. برخورد نمایندگان با وی را نوعی کارشکنی می دانم .

وی افزود: دکتر صادقلو بومی استان است مسائل و مشکلات جامعه را می داند باید به او فرصت داده شود. چالش نمایندگان به ضرر استان تمام می‌شود. تا دوسال نباید از جابجایی حرف بزنیم . این دور از عرف و سیاست است.

این فعال سیاسی گنبدی گفت: دکتر صادقلو منصوب دولت روحانی است اگر برخلاف میل باطنی ما هم باشد باید از او حمایت کنیم. حمایت از استاندار حمایت از دولت تدبیر و امید است. قطعا با ادامه کار استاندار نظر مساعد داریم و برکناری استاندار به هیچ وجه به صلاح نیست و باید از جنجال و غوغا به دور باشیم.

عضو مجمع حامیان روحانی در ترکمن صحرا افزود: متاسفانه در مورد این قضیه نمایندگان برخورد جناحی دارند. هیچ کدام اصلاح طلب نبستند و به جریان اصولگرایی منتسب هستند. در حالیکه مردم رای شان با اصلاح طلبان است. از نمایندگان می‌خواهیم که با مردم همراه باشند و با استاندار همکاری کنند نه اینکه چوب لای چرخ بگذارند و در کار ش دخالت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا